guly1 Ah işte beni anlayan biri bende öyleydim hamilelikten öncede gastrit problemim vardı, bu aralar renni kullandım ama hiç bir faydası yok gerçekten, gaviskon ona göre biraz daha iyi geldi, ama dün gece bir gram uyuyamadım bu günde doktorum yazdı umarım bir sıkıntı yaşamayız, gaviskonu deneye bilirsin sende