Sulerel 7 haftalık hamileyim, karnımda ve kasıklarımda çok şişlik, kasılma ve zor nefes alıyorum gibi hissediyorum bu normal mi acabaaa? 😶😶
4283eslem Kasılma derken nasıl birşey şişkinlik normal kramp tarzı acılarda normal ama kasilmayi bilmiyorum cnm
Eda_mustafa Canım benim öncelikle hayırlı olsun. Ayaklarını sıcak tutmaya çalış. Ne kadar üşütürsen kasıkların o kadar ağrır. Gerilme bende hala oluo özellikle gece uyurken karnımın titrediğini hissediyorum. Bende 11+2 yim. Kasık ağrısı ve şişkinlik ilk haftalarda bende de olmuştu. Doktora sordum normal dedi. Üşütmemeye özen göster dedi.inşallah düzelir canım 🤗
4283eslem Rahim bağları genişlediği icin gerilme de normal tatlım şiddetli kaşık ağrısından kork bunlar da sıkıntı olmaz insallah