ArenAsilmomm AlyaEkmen_ aynen gerçekten hesaplama özürlüsüyüm 😜 mesela 97 doğumluyum 24 yaşındayım ama bi çok kişiyle bu sebepten tartışmışımdır yaşımı bile hesaplayamam hahaha
Seymaben ArenAsilmomm internete gore ne zaman baksam 5 ayligim bende halbuki 25+3 haftaligim 😅😅😅6 diyirum valla ben
gurbetcianne97 ArenAsilmomm sayfalar ve uygulamalar genelde gün aldığın ayı gösteriyor çünkü. Mesela ben 35+4 deyim normalde 8 ay 9 günlükken uygulamalara göre 9 aylığım 9dan gün aldığım için. Öyle düşün☺️