Eymenim8 ay daha bugün doktora yazacaktım unuttum hatta onu düşünüyordum kasıklarımda ağrı çok arttı yürümekte zorlanıyorum yılbaşında kontrolüm vardı sancım çıktı 2 hafta istirahat dedi doktor bir sürpriz olmasın diye acaba sancın mı başladı senin de