Kızlar herkese hayırlı geceler diliyorum tabiii uyumak mümkünse çünkü uykularım benim gerçekten perişanladı inanılmaz bölük pörçük ve rahatsız 🤪 neyse konudan sapmıyım. Bugün bebek kamerası almış eşim kendisi motorola mbp36xl modeli ama ben hiç araştırmamıştım acaba kullanan var mı memnun kalan şikayeti olan??? İlgilenirseniz çok sevinirim☺️