Canimbebegimm41 Özellikle sağ kalçam ve bacağım cok ağrıyor sizde böyle ağrınyaşıyor musunuz neden olabilir
superrmomy Canimbebegimm41 kalsiyum yada magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor olabilir. Doktorunuza söylerseniz size uygun ilaç verir.
esra13_1 Canimbebegimm41 benimde cok agriyo magnezyum da ictim ne yapsam gecmiyo bol bol su ve hareket yapmak lazm bence
MeyraRana Canimbebegimm41 bende de çok ağrı ve kramp oluyor özellikle sağ bacak nie onu anlamış değilim hiç sol bacağıma bişi olmuyor ağrı vurunca kramp girince yerimden kıbıldayamıyorum lavaboya bile eşim omuzlayarak götürüyor. Zor ya