Keşke kötü deneyimlerimizi böyle paylaşmasak deneyimsiz arkadaşlar korkmasa hatta bunları görüp vazgeçen bile oluyor 🤦🏻♀️ Ben 75 gr Elmalı gazoz şeklinde olandan içtim içimi o kadar kolay oldu ki sadece son iki yudumda içimi baydı.hiç kötü olmadım 4 kez kan verdim ve şeker çıktı.Korkmayın sakın beni o kadar korkuttular ki ben sanıyorum böyle yoğun kıvamlı şeker gibi, daha gitmeden önyargım hastaneye gitmişti 🤦🏻♀️Diyeceğim o ki gebelikte milleti dinlemeyin herkesin bedeni farklı zehir oluyor bu şekilde günlerimiz