Ademinee Hamileliği boyunca clexane kullanıp normal doğum yapan var mı ya da iğneden kaynaklanan bi Sorun yaşayan var mı
Babies16 Ademinee bende igne kullaniyrm dun yine kontrolum vardi dr yine normal dogum icin hersey guzel dedi.sezeryann onermiyor
Ademinee Bama hep aynı şeyi diyorlar iğne vuran normal doğum yapamaz diyorlar öyle bisey yok değil mi
Duamm Ademinee ne alaka bizde kullanıyoruz 3hafta sonra normal olucak bence bi sakincasi yoktur olsa doktor niye yazsnki
Ademinee Bebeğin plesentasinda kireçleme yapıyormuş o yüzden dediler bilmiyorum doktoruma sorma fırsatı bulamadım ama ilk fırsatta soracagim
Senibeklerken Bende iğne kullanıyorum. 36 haftalık hamileyim. Bir aksilik çıkmazsa normal doğum olacak dedi doktorum.