Seymaben Kizlar saygi hastanesine giden varmi aranizda varsa en sonki muayene ucretiniz ne kadardi zamlanmismi birde dogum fiyatlari hakkinda bilginiz varmi ?
elifinilki27 Seymaben Saygı hastanesinden memnun kalan var mı? Doğum yapmış olan falan birde doktor tavsiyesi olan var mı acaba?
Seymaben Saelif selda hanima gidiyorum 160 veriyordum bende ama yilbasindan onceydi tabi zamlandimi diye merak ediyorum🤔siz hangi doktora gidiyorsunuz
Saelif Seymaben ebru hanima gidiyordum yilbasi oncesi zam gelmisdi 150 olmusdu simdi kac bilmiyorm gtmedim daha subatda gidecem insallah marmaraya randovum var ondan
Seymaben Saelif 200 olmustur diye dusunuyorum ben yilbasindan once 150 den 160a cikmisti en son 160 a gitmistim ama suan dahada zamlidir bu hafta kontrolum var bakalim hayirlisi artık 🤔
Seymaben elifinilki27 saygi hastanesine gidiyorum 6. Haftadan beri dusuk tehlikesiyle gitmistim ilk olarak o gunden beri devam ediyorum memnunum ben sahsen selda hanima gidiyorum kadin dogum uzmanlari genel olarak cok ilgililer ama dogum kismini pek bilmiyorum 🤔
Saelif elifinilki27 biz 3 arkadas ebru hanima gidiyorz orda dogum yapicaz insallah memnun kalirim daha once dogum yapn arkadaslarim memnun
Seymaben TueAltunta en son 160 aldilar benden😅😅😅bende 150 veriyordum dahada zamlanicak falan demislerdi🤔
Seymaben Saelif ebru hanimdan cok fazla memnun kalan var nobet gunleri ne zaman acaba selda hanimdan memnunum ama haftada 1 gun orda oda aksam 6 dan 10 a kadar yetisemedigim zamanlar oluyor🤔