Kızlar 15+5 günlük oldum gebeliğim başladığından beri mide bulantım bitmiyor… prilam ilacı kullanıyorum. Doktor iltihap var dedi fitil kullandım birde toz olan ilacı kullandım..: kırmızı et yiyince midemde duruyor hepsini atıyorum sadece kırmızı ette oluyor bu durum, çok kötü oluyorum dayanamıyorum 😓😓😓