JeyranAhadova Shimdi doktordan geliyorum. SHUKUR’ler olsun her shey chok normal dedi, cinsiyyet gozukuyo amma soyleyemem dedi. ne yapdiysak soylemedi. Tovbeliyim dedi. Bir defa 8 aylıkda kız demish. evdede 3 ya 4 kızımı varmısh. Oncesinde galiba erkek demishler. Gitmish oldurmushler chochugu( Nasil insanlar var, ALLAH’im.. Bazı ınsanlar senelerini harcıyor, neler yapıyor olsun diye..
Harunnisa JeyranAhadova boyle cani insalar varken öldürürler buradaki doktorda tovbeliydi soylemiyordu test icin büyük bir hasteneye gitmistim orada demislerdi oglumda soylemiyor bazi doktorlar onunda basindan birsey gecmis soylemem diyordu
Rojinn JeyranAhadova Lanet olsun o insan diyemiyeceğim yaratıklara Allahım böylelerinin evlat ateşini söndürmez inşallah 😡😡
Deletedmom15257 JeyranAhadova allahim bebekleride hak eden hayırlı anne babalara nasip etsin millet yillarca cocuk özlemi çekiyo böyle pislikler gidip kiz diye öldürüyo
Baharun2 JeyranAhadova Allah öyle insanları ,düşkün zamanında o beğenmedikleri kız çocuklarına muhtaç etsin 😒