Aayseee İlk 4 ay ben de öyleydim. Seni üzmek istemem ama hiçbir besinin çok faydası olmuyor. Hiçbir kokuya tahammülüm yoktu. Dolap açtırmıyordum. Doktorum bulantı ilacı veriyordu. O biraz iyi geliyordu. Ama bulunacaksa ve kusacaksam yine kusuyordum yani. Sonra 18-20. Hafta civarında tamamen bitti diyebilirim. Besinsel olarak ise kuru şeyler yemeni öneririm. Kraker,leblebi gibi. Zencefil çayı önerebilirim. Doktorum önermişti zencefil çayını da. Yağlı şeyler yememeye çalış. Kaşarlı tost tüketebiliyordum ben bir ara. Domates,salatalık deneyebilirsiniz. Onlarda da çok sıkıntı yaşamadım. Bir de bulantıyı hissetmemek için sürekli uyuyordum ben.🤷🏻♀️ Umarım bir an önce geçer sizin de🙏🏻