Asli06 Bebek çikolatanızı nerden kaç liraya yaptırdınız ve ne zaman yaptırmalıyım 31. Haftadayım erkenmi çikolata için
Deletedmom623737 Asli06 Erken degil canım zaten sürekli zam geliyor yaptır Zayadesignnden yaptırdım ben 29 haftada yaptırmıştm 😅
Zeytininannesi01 Asli06 bende yaptırmayı düşünüyorum fakat doğum hadi 40. Haftaya kadar olmazsa çikolata bozulur mu ya da nasıl saklamalıyız🤷🏻♀️Ben daha 27+5 günlüğüm