Nilh20 Herkese merhaba 1ocakta kızım oldu🤗 biraz zor oldu ama onu görünce herşey unutuluyor kısaca bahsedeyim. Yılbaşı gecesi 12yi geçtikten sonra kanamam geldi hastaneyi aradık gelin bir kontrol edelim dediler. Taksiyi beklerken suyum da geldi bu sefer. Beni gece 1de doğum haneye girdim giriş o giriş bir daha çıkamadım 😄 bende ki sıkıntı acilmam olmadan suyun gelmesiydi. Ve çocuğun kafası yukardaydi. Tam kanala girmemişti. Sabah 7ye kadar suni sancı ile açmaya çalışıldı. 7den 11e kadar sancı çektim korkutmak istemiyorum ne çektiğimi bı ben biliyorum çok sancı çektim bağırdım çığlık attım. Dediğim gibi benim sorunum açılmadan suyumun gelmesiydi. En sonunda saat 11de sezeryan olmaya karar verdim dedim doktorumu çağırdılar. Beni normale çok zorladılar. Bende çok istiyordum ama şartlar el vermedi. Genel olarak suni sancı gereksiz. 8cm 10cm yapmak için o acı dayanılır ama benim geceden sabaha bir cm bile acilmamisti. Sezeryan doğum yaptım. Dünya güzeli kızım oldu herşeye değer. Onu gördükten sonra normalmiş sezeryanmis hiç düşünmüyorsunuz bile. Allah herkese nasip etsin. İnşallah 🤗🧿❤️
Zehra9616 Nilh20 gecmis olsun cnm sanirim aci esigin birazcik zayifmis suni zorlamis ama olsun saglikla almissin kucagina ne guzel hayirli evlat olsun😊
Alpmom__ Merhaba gözünüz aydın öncelikle 💟 umarım biran önce toparlarsınız.İlk gebeliğim benimde dikişleriniz falan ağrıyor mu sezaryende, lavaboya falan gidebiliyor musunuz? Şimdiden içimi bi korku saldı da ☺️
Nilh20 Alpmom__ teşekkürler 🤗 tabiki oturup kalkarken zorlaniyorsun ama bunlar hep geçici. Senin de hayırlısı olur umarım. Vücudunun el verdiği kadar normali zorla ama şartlar el vermiyorsa yapacak bişey yok. Hiç korkma onu kucağına verip seni emiyor ya dünya duruyor
Nilh20 Alpmom__ ben hastanede iki gün bile kalmadım evime geldim duşumu aldım. Öyle hiç kalkamiyorsun diye düşünme yani