_ipekkkkk 35.haftada benimde nişanım geldi 1 cmde açılmam başlamıştı bebeğim kanalda ve nstde düzenli sancılarım çıkıyor doktorum ilaç vs vermedi doğal gidişatı durdurmayacağını söyledi sonuç şuan 37+1 deyim gelen giden yok hatta sonrasında farklı günlerde yine geldi nişanım doktorum sancıların olabilir telaşlanma dedi ama ara ara gelen sancılar dışında birşey olmadı yani nişan gelsede hemen doğum başlamıyor endişelenmeyin 🙏🏼❤️