Benim gittiğim dönem hamilelik başları idi .
Çok övülen bir doktor vs yazıyordu da
Benimle çok ilgilenmedi
Hatta benim muayene tam bitmeden asistanına bıraktı gitti ben çıkıyorum diye o yüzden soğudum ben değiştirdim doktorumu . Sancaktepe Bölge Hastanesi pınar çakmak doktorum. Memnunum . Zaten fiyatlar arttı her yerde . 200 tl muayene ücreti. 3250 normal . 4225 sezaryen oldu benim hastanemde. Orası da o civarlardadir. Telefonda fiyat bilgisi veriyorlar ordan . Benim hastanemde fiyat bilgisi vermiyorlar telefondan. Birde orda mesela anestezi ekibi gerekti ekstra 600 tl. Doktorunu mesai dışı çağırmak istedin ekstra 600 tl . Kan gerekti 500 tl . Vakum gerekti 350 tl . Bu tarz ekstra doğuma ek ücretleri vardi o zamanlar biz sorduğumuzda . Benim gittiğimde doktor kaza bela olmazsa gece de gelirim doğuma dedi ek ücretsiz . Vakum konusunda her yerde ücretli oluyormuş ben sormadım kendi hastaneme onu ama sebebi de eğer doğumda gerekirse kişiye özel vakumun paket açıldığı içinmiş.