yasminyasmin Merhaba sevgili anneler ve anne adayları. 10.08.2018’in ilk saatinde sancım olmamasına rağmen( ben de hisssetmiyor olabilirim) nişanım geldi. Duşumu alıp saçımı düzleştirdim, ojemi sürdüm, oğlumu iyi karşılamak istiyordum aynı zamanda sancı gelirse oyalanmak istiyordum. Saat 1 gibi sancılarım gelmeye başladı bel ağrısı ile başladı tıpkı regl dönemindeki sancılar gibi. Başlangıçta 15dk da düzenli gelen sancılar aaat 3’e doğru 5 dk da bire düştü. Eşyalarımızı alıp aracımızla 5 dk uzağımızdaki hastanemize gittik. Yalnız ben açıklığa baktıramadım, o hissi sevmedim, ağrının fazla olması bebeğimin de iri oşması sebebiyle genel anestezi istedim. Tabi bunda kendi doktorumun o gece hastaneye gelmemesi de sebep oldu. Normal doğum yapanları öpüyorum kucaklıyorum ve helal olaun diyorum 🤗🤗 Saat 5’e kadar ameliyat ekibinin tamamlanmasını bekledim aslında epey de sancı çektim. Büyük tuvaletim geliyormuş gibi hissettim. Sanki her an tuvaletimi bulunduğum yere yapacakmışım gibi oluyordu. Neyse saat 5 gibi ameliyat odasına alındım sondam yapıldı ve diğer işlemler. Bir an önce o anın geçmesini istiyordum. 5:43 de oğlum dünyaya gelmiş, ben odaya çıkmadan da odaya çıkarmamışlar 🤗 odaya çıkınca bebeğimi getirdiler sütüm de geldi. Emzirme sorunum gaz sorunum olmadı. İlk defa ayağa kalkarken de pek zorlanmadım. O gece annemin desteği ile emzirdim. Sonraki günün sabahında oğlumu taburcu ettiler. Ben de kendi doktorumun gelmesini bekledim. O gün bol bol yürüyüş yaptım, iğne de yapınca kendimi iyi hissettim. Yani 1 gece hastanede kalarak taburcu oldum. Oğlumla olan ikinci gece de kimsenin yardımı olmadan oğluma baktım. Şimdi birbirimize alışıyoruz💙 Analık çokzel bir duygu, bak bak doyamıyor insan. Darısı her isteyenin başına, sağlıklı, mutlu, huzurlu bireyler meydana getiririz inşallah 🤗 Bu arada 39+6 da doğdu oğlum. 53 cm 4330 gr 🙈
yasminyasmin Yanınıza eşya alın fazla gelirse eve götürürsünüz. Çocuğum ilk etapta yuttuğu sıvıları kusunca sık değiştirmemiz gerekti o yüzden iyi ki almışım. Kendime de iki gecelik, bir sabahlık, iki pijama takımı almıştım, pijama takımlarını kullandım. Hastane odasını süslemedim, pişman da olmadım.😂 öncelikle hasta bezi kullandım, ardından deepend kullandım. Hasta bezinden sonra deepend külot rahat oldu🤗