Elifgoktug1 bişey diyeyim mi? Bende tam tersi olduğunu düşünüyorum. yani kendi haline bıraktığınızda rahim dışarıdan evet kendini toparlıyor vajiana da. Fakat içeriden toparlamıyor. Bunu drlar da söylüyor 3-4 doğum yapanlardan bahsediyorum. çoğu yaşı ilerlemiş kişide idrar tutamama problemi var korse ike alakası yok maalesef😞 ama bazı eski insanlar belki duymuşsunuzdur anneannem ve o yaşlardakiler özellikle. biz çaput bağlıyorduk belimize derler:) ben druma çok dua ettim çoğu arkadaşım da taktı. Tabi siz yine araştırın ama doğum yeniyken takıldığında içerinizdeki hava,(gaz) pis kan vs. Korse ile daha çabuk atılıyor. sarkmayı da engelliyor🌸