Ecemm33 Sezeryan olan anneler benimde 14 ocakta sezeryan doğumum var yanıma almam gerekenler bu bu olmalı kesinlikle dediğiniz şeyler var mı tavsiyelere açığım
Aysu123cicek Ecemm33 selaminAleykum sag salim bebyini kucagina alasin insalllah canim bol bol bez al ondan sonra bebek mamaso al en onemlisis
Haticebt Ecemm33 hayırla alın bebeğinizi kucağınıza inşallah.. doğumunuzu özelde yapacaksanız hastaneye sormanız çok daha iyi olacaktır. Bazı hastaneler neredeyse tüm ihtiyaçları karşılıyor…
zehraosmanogluu Ecemm33 Bende sezeryan dogum yaptım 2 ay oldu pijama en rahatından en az 3 tane alt götür birde komposto götür kayısı suyu bol bol ic hem gaza hem tuvalete iyi geliyor allah yardımcınız olsun canm
SekerAnne Ecemm33 gecelik, havlu boyun tutulması olabiliyor sarmak iyi gelmişti bana, çorap kalın olsun , yelek ya da hırka
Nisa34- Merhaba açıkçası normal veya sezeryan hiç farketmiyor iki doğumda da aynı gerekli malzemeleri koyun. Zaten çok aşırı kanamamızda olmuyor. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.
Nisa34- Sadece şimdi aklıma gelen dikiş üzerine su geçirmeyen bantlardan alırsanız duş almanız gerekirse işinize yarayacaktır. Bunu da yazıyım istedim.☺️
yagizinannesii Nisa34- ben yapıştırmadım bant falan. Bir gün bantlı durdu eve gelirken çıkardı bantımı doktorum. Siz evde de kullandınız mı
Nisa34- yagizinannesii evet kullandım duş sırasında fazla sürmedi ama, dikişlerin çabuk geçmesi için krem verdi onu uyguladım düzenli
yagizinannesii Nisa34- benim direk çıkardı hastaneden çıkarken eve gidince yıkanabilirsin dedi sadece keselenme dedi