2609nrgl Kızlar enox 4000 kullanıyorum hamile değilim bugün vurdum iğneyi çeker çekmez 2 3 damla kan aktı pijamama normal bi durum mu hiç olmamıştı daha önce
Senanury 2609nrgl bende oksapar iğne kullanıyorum bugun vurduğumda bir damla kan geldi ama önemli olduğunu düşünmüyorum sanırım kılcal damara falan gelmiş olabilir ☺️
iki_melek_annesi 2609nrgl Normal canım korkma alıştık artık daha fazla bile kanadığı oluyor bazen doktorum normal demişti
gamzecapanoglu 2609nrgl bazen benim de öyle oluyor yanlış yere ya da önceki yere falan denk getiriyoruz sanırım ama bir sıkıntı olmuyor 😍
Sinaninkarisi gamzecapanoglu Enox 6000 iğne vurunuyorum bu sabah 5delik açtık ama vücut iğneyi almadı sebebi ne olabilir derinin altında nohut gbi şişti kaldı çok acil ?