papatya981 27+3 ten merhaba 😢 kuyruk sokumu ağrıyan var mı ben ağrıdan adım atakiyorum,bugün biraz yuruyeyim dedim yarım saate yakın yürüdüm daha beter oldu kalçalarım bile batıyor sanki 😢😢😢😢
Zynp44 papatya981 magnezyum kullanın yatakta dönemiyodum bile bırakın yürümeyi. Şimdi düzenli olmasa da ağrım oldukça yada hissettikçe içiyorum magnezyumu
Nilufar_1996 papatya981 magnezyum der susuyorum kurtarıcım oldu benim. Kullanmadan önce kasılmamda çok oluyordu kitleniyordum ayaktayken.
Sonay09 Ahh bugün 30. Haftama girdim, hala daha batıyor yürüyemiyorum yattığım yerden eşim kaldırıyor.. Çok zor bi acı 🥺🥺 Doktorum magnezyum hapı yazdı, biraz hafifledi..
papatya981 Nilufar_1996 Ben zaten magnezyum kullanıyorum 😢 bacaklarım çok ağrıyordu gece uyanıyordum onun için vermişti doktorum.
Nilufar_1996 papatya981 işe yaramadı mı doktorla konuşarak dozunu artırın olmazsa günde iki taneye kadar içebilirsiniz sanırım. Benimde sırtımdan başlayıp bacaklardan çıkan ağrım vardı kalça kemiği ağrısı kuyruk sokumun ağrısı yok diyecek kadar hafifledi gerçekten gece uyutmuyordu yoksa.
papatya981 Nilufar_1996 ayın 17 sinde gideceğim o zaman söylerim bakalım teşekkürler,benim gebelikten önce de agrirdi sadece sol kalça kemiğime doğru bir yer gebelikte daha da arttı işte 😥