elftrndmrci Cgdmaydn kıııız başına gelmeyen varmı diye sorsana☺️ Tam süt gibi değildir de vucut kendini hazırlıyor. Siz ellemeyin. Rahmi kasıp, doğumu başlatır gibi seyler okumustum. Koruyucu ped hayat kurtarıyor☺️
Merve1200 Cgdmaydn canım normal ama sen sıkma sakına kendisi aksın sıkarsan erken doğum tehtihti ediyor
elftrndmrci Beyzan738 normalmiş canım, tam süt değil şeffaf sıvı gibi vucut kendini hazırlıyomuş. Ellemeyin oynamayın falan dedi doktor. Benim 23. Haftalarda başlamıştı. 37+3 olduk işte öyle böyle☺️
ipekveatlas 23 haftadayım tam 3 kere geldi süt. hep atletim sararıyo kalıyo bi kere meme ucum ıpıslaktı. normalmiss dokunup uyarmamak gerek rahim kasılması yaşayıp erken doğumu tetiklemesin diye
elftrndmrci Cgdmaydn aynen ondan bahsediyorım hemen hemen her anne adayında oluyo kiminde geç kiminde erken. 23 de başlamıştı benim. Aşırı korkmuştum noluyo die. Meğer normalmiş🙈😀
Dilekkuru elftrndmrci ya bugün benimde başıma geldi çok korktum bişey yokdur demi evet süt gibi diil su gbi ayni
elftrndmrci Dilekkuru olmayan anne adayı yok gibi. İçinizi ferah tutun süt gelcekmi diye sıkmayın öyle demişti doktorum. Vucut hazırlık yapıyo ☺️
Merverdgn Haftadan beri geliyor her gün atlet ve kıyafet hatta çarşaf değiştiriyorum. Kanallar açılıyor güzel bir şey. Aktığında korkma erken doğumu tetiklemez ve sütün bitmez. Kolostrom dedikleri ilk süt değil gelen benimki sarı renkli kuruyunca baya sertleşen bazen daha açık su gibi bi sıvı. Uyarma sıkma ama korkma da ne biter ne doğumu tetikler 37+3 üm ben ve artık göğüs masajına başladım ebem ve doktorumun tavsiyesiyle ama onun öncesinde sıkmasam da hep geliyordu.