Prenses-annesi34 alma dediler bana da ve hastaneden çıktığım ilk gün aldım. Normal dogum yaptım ama sutum 3.gun geldi. Sutumun pompa sayesinde geldiğini düşünüyorum, manuelde almıştım ama ayni efekti vermiyor. 30 günlük anneyim her gün kullanıyorum, mumkunse her emzirme sonrası oldukca iyi oluyor. Uygunken etrafi dinleyip almadigima pismanim acikcasi. Lansinoh tekli aldim bu arada, saglikli dogumlar dilerim 😇