Kızlar geçen hafta 37+3te bebeğim 3133 gramdı bugün gittim 38+2 2895 grama düşmüş doktor her gün gel nstye gir dedi suyun fln iyi ama böyle giderse alırım birkaç güne emzirerek beslersin dedi doğuma normal demişti böyle olmasaydı napmalıyımmm başına gelen varmı ?