Birsen11 Cevapladığın için çok teşekkürler arkadaşım. Biz dün öğrendik bu durumu şu an 16+6 haftamdayım. Sadece sol böbrekte izlendi bu durum erkek bebekte olabiliyor dedi ama ek olarak da genetik test önerdi oyle olunca dünya başıma yıkıldı. Şimdi onu bekliyoruz. 2 li testin gayet riske uzaktı. Hala daha bebeğin burun kemiği, ense kalınlığı çok normal, gelişimi önden filan gidiyor. Vücut uzunlukları gayet iyi hatta omurgası düzgün olduğu için 4 lü teste gerek bile duymadı. Bilemiyorum kafam çok karışık. Bir de Prof a yönlendirdi. Şimdi insan korkuyor çok mu endişe edici diye.