Tugba6336 Bir göğüsümde et parçası var. Ve korkmaya başladım ya koparsa çocuğun Boğazına kaçarsa diye. Açaba bunun için hangi doktora görünmek lazım ? Doğumuma 3 hafta var
Seym34 Tugba6336 benim göğsümün altında vardı minnacık iki gün önce koptu kendi kendine çok kasınıodu ondan
Anneyimmm Tugba6336 bebdede cikti bi kac tane sanmiyorum kopacagini canim bebeklerde o kadar guc yok onu koparabilsin:)
Tugba6336 Anneyimmm ya emecekler ya. Ne bileyim işte insan korkuyor valla dün geceden beri aklımdan çıkmıyor. Nerden aklıma geldi onu da anlamadım ☺️
Tugba6336 Anneyimmm aynen öyle . Eşim artık çıldırıyor. Anne olunca artık kaç saate bir kakasını yaptı sen onu bile tutarsın diyor 😂
deletedmom6295 cildiyeye görünün kendi kendinize halletmeye çalışmayın enfeksiyon kapıp emzirmeyi geciktirebilirsiniz
Hatice44 Tugba6336 aaa Benim de sağ göğsümde var hiç aklıma gelmemişti 😮 Bi doktoruma sorayım cnm sağol
Seymahamza Tugba6336 bende 18 yaşındayken vardı et beni şeklinde genel cerrahi uzmanı almıştı ihmal etmeyin çünkü çok ağrı morarma olmuştu bendekinde aldırmak en iyisi