Zeliha07 Hangi doktora gittiniz sondayı uyuştuktuktan sonra mı takıyorlar orda kaçıncı hafta gün veriyorlar doğum için
nlycltk Zeliha07 @Busraes murat beye gidiyorum ben sezeryan olcam nasip olursa 38 de sonra gün seç dedi bende 38+3 dedim 12 şubatta nasip olursa olucam ama sondayı isteğe bağlı oluyor sanırsam uyuştuktan sonra derseniz o zaman olur 🤗
Busraes nlycltk inşallah canım senin doğum yakın benim martta tecrübelerini anlatırsın artık İnstagramdan ekle canım Büşra Büyükkolancı