Kızlar çok alakasız ama internette doğru düzgün bilgi bulamadım servisi aradım o da yarın gelecek ama onlar gelene kadar ya ev yanarsa korkusundan size soruyorum, davlumbazın motor kısmından yanık kokusu ve bayaa duman girmiş mutfağa ama davlumbazı hiç kullanmadım bir haftadır nerdeyse, çok sık da kullanmıyorum. daha önce bi kere oldu komşudan geliyo sandık çünkü o sırada başkasının davlumbazı çalışıyordu. bugün yine aynı şey oldu yine davlumbaz sesi geliyordu ama koku ve duman sadece bizim dairede var başına gelen oldu mu ya da bilgisi olan?