Arzuu34 aynı durumdan bende muzdaribim, iyi bir kadın bulabilirsek çocuğun ve benim geleceğimiz daha iyi olması için dönmek istiyorum.
Dün duyduğum bir bilgiyi paylaşayım. (
Tamamen kulaktan duyma bir bilgi) Artık çocuk ve hasta bakıcılığı için dolar üzerinden değil tl üzerinden anlaşıyormuşsun kadınlarla.
Benimde aklıma çok yatmadı, sonuçta memleketine dolar göndermek için çalışıyor. Ama umarım o zamana döviz kuru yüzümüzü güldürür 😌