Gamzebydmr selam
Üts mobil diye bir uygulama var elinizdeki ürünün Qr kodunu okutup orijinal mi değil mi anlayabilirsin ,benimde bebeğim 7 aylık 40 günlükken pişik olmuştu kız bebek ,kesinlikle ıslak mendil kullanma ılık suyla pamukla ıslatıp sil ve ıslak kalmasın ,ben prima kullanıyordum değiştirdim molfiks pure life acayip güzel ve sudo krem sürdüm ama çok yoğun sürme bu şekilde geçti çok kısa sürede size de şifa olsun deneyin