Ebru74 Geçmiş olsun canım. Benim instagramdan takip ettiğim bir kızda covid pozitif olarak doğumunu yaptı. Eşi yanındaydı oda pozitifti ama. Bebeğide yanına verdiler. Özele gidiyormuş normalde ama o hastane covid olduğu için doğumunu yapmamış devlete sevk etmiş çoğu devlette kabul etmemiş daha sonra başka bir özel kabul etmiş orda doğumunu yapmış. Devlette de böylemidir bilmiyorum ama bebeği yanına vermişlerdi yani. Korkma bence verirler ama maskeli bir şekilde emzirirsib muhtemelen