Kızlar detayliya girmiştim önce çok hafif kalp damarında genişlik var tedbir amaçlı bı bakalım dedi doktor .. bir ay sonra tekrar gel dedi tekrar girdim baktı kalp damarında biri 5 se diğeri 7 flan çok az bir genişlik var endiselencek bişey yok ama ihmal de etmeylm dedi tedbir amaçlı göz önünde bulunduralim dedi bir ay sonra tekrar gel dedi bide araştırma Hastanesi’nde prof. Doktor var die önerdi bide onlara gozuk diye .. bı sknti olurmu korkulcak biseymi dedgmde hayır tedbir amaçlı genelde senin gibi gelenler ve bebekte damar genişliği hastalarımız var takip ediyoruz sadece dedi stres yapma dedi .. varmı yaşayan böle olan diyen bebeğiniz nasıl nasıl bı yol izlediniz ? Korkulcak bişey varmı