Secilk canım süt bezlerinin çalışma şekli şöyle.. az az sık sık emzirip bezlerin depolarının dolmasını sağlaman lazım. Yani pes etme bir kaç gün sürekli emzir ya da sağma makinesi ile sağ göğüs hareketinle hormonların devreye girsin. biz hep yanlış biliyoruz doğuma kadar doluyor filan diye ama öyle değil. Bezler çalışıyor hamileyken ama sağmadığımız için bir yerde duruyorlar (deponun boşalması lazım ki süt üretimi devam etsin) şu anda tembel senin sistem bol bol emzir ya da sağ gelecektir sütün (boş olsa bile sağ 3-5 damla gelse bile sağ ya da emzir )