Minikbirkalpp Kızlar 25.haftadayım benbeğim hala yukarıya cıkmadı doktor bu gibi durumlarda sezeryan doğum olabılecegını söyledi ama son haftalara kadar yukarı cıkıyor %95 dedi bu durumu yaşayan varmı
Misa34 Minikbirkalpp bende 25 haftaligim benmde hareketlerim hep kaskta hic yuksri ckmadi daha erken deglmi yukari ckmsi icin
Beyzan738 Minikbirkalpp canm 27+2 haftaligim bende geçen gittiğimde doktoruma sordum hep kasıkta ve göbek delgmn orda hissedyordum , sordum ilerledikçe hafta büyüdükçe bebk cikcak yavaş yavaş yukari dedi yani normalmiş 🤗
Leylayz Minikbirkalpp ah yukarı çıkınca zorluyor ya ben aniden nefessiz likten gece uyandığımı hatırlıyorum o yüzden geç olsa daha iyi değil mi 😊
Minikbirkalpp Misa34 bilmiyorumki canım ya ilk gebelik hıc bır bılgım yok oyuzden buradakilere sormak istedim
Anneoluyorummmm Ben de 25 haftalığım benim bebeğim yukarda baya, arada aşağıda hissettiğimde oluyor illaki :)
Minikbirkalpp Beyzan738 sağol canım benim yanlız değilmişim rahatladım benim doktorumda öyle dedi ama tabi insanın içi rahat etmiyor
Nilufar_1996 Minikbirkalpp ters duruyor olabilir makat gelişi olsa aşağıda hisedilir ayakları aşağıda olduğu için