Aybebek Arkadaşlar kimse sorsam bebeğin karindaki hareketlerini baloncuk patlamasına benzetti ama ben yönetimin oynadığını görüyorum ara ara nasıl bir yere ayak dayayıp çekeriz öyle.. Bende baloncuk hissi yok.. hissettiğim şey bebek degilmidir??
Esracim Aybebek tatlım bende burda hep öyle okudum baloncuk gibi kelebek kanadı gibi vs. Onlari hiç hissetmedim.Benimkisi direk tekmeyle başladı.
sudamlasi Aybebek bende ilk baloncuk gibi hissetmedim seyirme gibi de olmadı birisi koluna değer kaçar ya öyle oldu dürttü yani beni
behrem Aybebek o baloncuk patlaması durumları erken dönemde oluyor, 16-18 haftalar arası. daha sonra dediğiniz gibi tekmeler ve bir yere toplanmalar oluyor. 21. haftadaymışsınız, normal :)
Ayseakyl Böyle seyirme gibi canım pit pit pit yapıyor bende 1 haftadır hissediyorum belki farklılık gösteriyordur kişiye göre yorumlama şekli farklı olabilir 😊
Caglasmsk Aybebek ya erken zamanlardan baloncuk gbi hissediyosun mesela ben 16da hissettigmde oyleydi ama simdi bende 20+2 haftaligm dedigin gbi oluyor bildigin vuruyor yani. Elimi karnima koydugmda bile elimle hissedebiliyorum. 21 haftandasn oyuzden oyle hissedebilirsin artik büyüdü ve gercekten vuruyor canm❤️
ilknremrh Aybebek canım zaten hissedersin ki bu haftada normal yani hissetmen bende 21+2 haftalığım dışardan bile hissediliyor baya oynatıyor gobeğimi neden baloncuk fln demişler ki anlamadım 😊