Sarayhelvasi Merhaba arkadaşlar, YouTube da burada doğum yapan birinin videosunu izledim. Sancı sırasında yürümeye izin vermediklerini içeri telefon vs almadıklarını refakatçi almadıklarını söylemiş… çok tedirgin oldum öyle mi acaba?
Mehtapca06 Sarayhelvasi bende öyleydi valla sonradan bunları yaşamaya da varmış ama benim telefonumu fakettiklerinde alıp eşime geri gönderdiler oda içerisinde yürüyorsun koridarda yurumen yasak ve çocuğu havluya sarıp verdiler silmediler bile kanlı kanlı ve aşırı kan kaybettiğim için çok rezildi ama gel gelelim şimdi de hamileyim büyük ihtimal yine orda yapabilirim çünkü diğer hastaneler gibi değil bekletmeden alıyorlar doğuma normal doğuma zorluyorlar birde benden sonra refakatçi bile kabul etmişler
Halime0638 Sarayhelvasi ay öyle bisey yok ne kadar insana sordum herkes memnun esimin kuzeni de 3 ay once oorda doğurdu özelden hic bi farki yokmus plates topunda dogum hizlansin diye ziplatmislar sinra sıcak duş almasını söylemişler ve refakatçi alınıyor eşini bile alabiliyorlar eger hic kimsen yoksa bebegide gayet temiz vermisler kontrolü falan gayet iyiymis bide o 2 gün yatti yani gayet memnun bende orda yapacagim burda da bir sürü öven var hatta odalarin %90 ı tekli cift de var ama nadir genelde tek odada kalınıyor esimin kuzeninin refakatcisini tam dogum aninda çıkartmışlar dikiş atilir atilmazda tekrar iceri almislar
Liiiiii Sarayhelvasi tatlım annem kadın doğum temizlikte pandemi başlarında refakatçi bile almamışlar cünkü bazı katlarda covidli gebelerde var yani ben de orda doğum yapıcam ve doktorları cok iyi suan refakatçi alıyorlar hasta bezini onlar veriyormuş bebek bezini de kendinlerinden takıyormus annem öyle söylüyor anlatıyor arada da ben unutuyorum hamilelikten 🤗
gldn065807 Sarayhelvasi hayır kardeşimin eşi yeni doğum yaptı 20 gün oldu teli içeri aldılar anneside doğum anına kadar icerdeydi kaç kez dusunuda aldı öyle bisey olmamıştı refakatçi da kaldı annesi
Sarayhelvasi Mehtapca06 aayyy…. Son durumu net bi şekilde öğrensek keşke :( benim 3. Doğumum olacak ama devlette ilk kez yapacağım…
Melike0657 Sarayhelvasi bursa şehir hastanesinde bir hafta önce arkadaşım doğum yaptı refekatçi aldılar sezaryendi 2 gün kaldı yanında Ankarada da alıyorlardır bence
Mehtapca06 Sarayhelvasi bilmiyorum diyorum ya sonradan düzelmiş tam pandeminin patladığında ben doğum yaptım ama kesin birşey diyemem benim rezildi ilki yalan söylemeye gerek yok
Mehtapca06 Halime0638 bizde kafamizdan atmiyoruz herhalde ben 04.05.2020 de doğum yaptım ordan birilerinin ne dediğini bilmem rezil bir doğdu refakatçi almadılar telefonumu görünce geri eşime gönderdiler çocuğu silmeden giydirmeden verdiler acil durum olmadıkça tek başına odada bekliyorsun yani kimse kimseyi burada zevkine korkutmaya çalışmıyor sonuçta
BusrAras- Ablam agustosta yaptı annem yanında kaldı eniştemde girdi telefonuda yanındaydı sadece sogum anında enişteme vermişlerdi
Sarayhelvasi Liiiiii aaa gerçekten mi. Çok teşekkür ederim canım benim verdiğim bilgiler için. Telaş yapıyorum kendimce devlet memuruyum ama şu an ücretsiz izindeyim daha oğlumdan dolayı. Napacağımı şaşırdım.
Sarayhelvasi Yaaa…. İnşallah dediğiniz gibidir gerçekten çok pahalı özeller. Ben bundan önceki iki doğumumu TOBB hastanesinde yapmıştım gerçekten çok memnun kalmıştım ama şimdi maddi durumumuz elvermiyor. Zorlayıp yine özele gitsem diyordum bu kötü yorumları duyunca ama aklım hala şehir hastanesinde yapmakta tabi….. Allah yardımcımız olsun gerçekten inşallah eşim yanımda refakatçi olarak kalabiliyordur
Mehtapca06 Sarayhelvasi inşallah kuzum diyorum ya bende yine orada doğum yapmayı düşünüyorum özeller çok pahalı bakalım bu sefer nasıl geçecek ☺️
Halime0638 Mehtapca06 şuanda yok manasında diyorum ay öyle bisey yok diye sana orda dogurmadin ne bilceksin demedim üstünden ne kadar zaman geçmiş değişmiş demekki son durum olarak da tabikide ay öyle bisey yok dedim.
Mehtapca06 Halime0638 başında şuanda eklemiş olsan yanitlamazdim bana demedigini biliyorum genel olarak orada kötü tecrübeleri olanların adına yazdım yani şuanda omicron diye bir dalga var bunu bahane edip yine aynı olmayacaklarını da garantisi yok yani sanada tavsiyem kendini kötüye de hazırla iyiyede bu kötü birşey değil ben gittim otel gibi gözüküyor odalar beklentim yüksekti o yüzden olduğundan daha fazla travmatik oldu benim için ☺️