Aytflz bazı yerler koruma giydirip çekiyor ama siz yine de o riski almayın bence. İlk 12. Haftamda 20’lik ağrı yaptı çektirmek zorunda kaldım Allah’tan farklı doktorlara gitmiştim biri anladı hangi diş olduğunu. Ama ilk doktor neredeyse sağlam dişimi götürüyormuş. Şuanda da 29 haftalığım aşırı diş ağrım var bu da kırılmıştı azıcık önceden hangisi olduğunu biliyorum ama şuanda hiç içimden gelmiyor gitmek sanırım dolgu falan gerekecek benim dişime belki kanal. İşlem sorun olmuyormuş hamilelikte hatta ilk dişimde augmentin kullanmak zorunda kalmıştım bir sorun olmamıştı. Şimdi yine kullanmak zorunda kalacağım sanırım ☹️