duygulilom Büyükşehir hastanesi Ayşe Güvenç , Başaran Kardeşler var klinikleri var oraya gidebilirsin
duygulilom Ben şahsen Necmettin Erbakan Tıp Fakültesine gittim hep özellerde o kadar para vermekten yana değilim. Bebiş sağlıklıysa özele gerrk yok bence. Devlette de çok güzel doktorlar var
Kndmr04 Devlet hastanelerine sıra bulamıyorum bide ilk gebeliğim ve tüp bebekle nasip oldu o yüzden en iyisi olsun istiyorum