zehra28 ben portbebe kullandım açıkçası.doktorlarda yenidoganlarin duz zeminde yatmalarini oneriyirlar.pusetler egri olduğu icin ben omurga sağlığı icin tercih etmedim.port bebede cok da güzel uyudu benim oglan.2-3ay onu kullandım zaten sonrasinda ağırlaşıyorlar.simdi ikinciye hamileyim yine puset almadım iki uc ay yine kullanacagim sonrasinda puseti dusunebilirim ihtiyac halinde