hamisanne_63 Kızlar 35 haftalığım şuan 78 kiloyum kaç beden alayım dependi karar veremedim L mi alsam yoksa xl mı L dar olmaz mı acaba 🤔
Zehra9616 hamisanne_63 godum sonrasi kullanicaksin gobegin falan kalmicak sonucta bende l aldim bunlari dusunerek
mommasBoys hamisanne_63 aslında senin vücut tipinle alakalı ben 82 ile doğuma girdim L almıştım ama çok dar oldu rahat edemedim çünkü benim basenler biraz genişlemişti sende öyleysen kesinlikle xl al
ikizleri_beklerken34 hamisanne_63 şuanda 34 haftalığım 75 kiloyum . bel bölgesini ölçüp alman gerekiyor . Ben garanti olsun diye hem l beden hem xl aldım. Paketi açmadım henüz ama bence sizin tercihinize bağlı ben mesela sıkıntı gelemem dar şeyleri pek sevmem xl inda büyük olacağını düşünmüyorum rahat olması adına xl ile başlayıp göbeğim indikçe large bedeni kullanırım diye düşündüm .
Mehtapca06 Ben 82 ile doğuma gittim L aldım ama m de alınabilirmis ama ben risk almamak için büyük aldım kullandım da
minikbebegim19 Mehtapca06 ne zaman kullanılıyor depend doğumdan çıkınca falanmı neden kullanılıyor Bn almadım
elaweannesi Mehtapca06 bende 84 kiloyum şu an son 3 haftam war canım heralde daha almam son ay alınmıyor diyo genelde hamişler bende alacalımda normal doğum sonrası gerek mi Sezeryan için mi sadece bu depend bilmiyorum da sormak istedim ben normal doğurmayı düşünüyorum da bi engel olmasa we Bende L alsam iyi olur o zaman dar gelmez dimi
hamisanne_63 [silindi] hmm anladım korkuyorum sıkar diye ya bi de bişey daha sorabilir miyim ameliyat yerinin üzerine mi geliyor yoksa altında mı kalıyor dikişleri faln acıtmaz demi
[silindi] hamisanne_63 normal doğum yaptığım için tam olarak dikiş nerede nasıl oluyor bilmiyorum ama boyunuza göre değişebilir göbeğin hizasında veya biraz altında kalıyor herhangi bir rahatsızlığı yok bence
AdenEva Ben mi çok büyük almışım boyum 175, 69 kiloyum ve m dar gelir diye korkup L almıştım hatta paketi açtım baktım gayet dar görünüyor şimdi yorumları okuyorum acaba büyük mü gelecek yanlış beden mi aldım
hamisanne_63 AdenEva bende öyle düşünüyorum ya L bedeni gördüm dar gibi duruyordu hatta ilk gördüğümde dedim bana xxl almak lazım herhalde burda yorumları okuyunca da kafam cok karıştı ama L bana dar gelecekmiş gibi hissediyorum hep biraz bol olsa nolcak ki belden mi düşecek sanki yürüdüğüm yerde
hamisanne_63 elaweannesi ben doğuma kadar 84 faln olursam yüzde yüz xl alırım ama normal doğumda kullanılıyor mu bilmiyorum 🤷🏼♀️
Mehtapca06 elaweannesi iyi olur bence zaten doğumdan sonra illaki kilon gidiyor ve cidden bir paket almıştım keşke iki paket alsaymisim çünkü büyük rahatlik normal doğum yaptım ben ama sezeryanli arkadaşımda aldı çünkü doğumdan sonra herkes lohusalıkta bir kanama yaşıyor
Serapcemre hamisanne_63 ben dogumdan sonra kullandm😊 hasta bezini acıp bakablıyorlar kanama durumuna bu da lastikli ya çekiştirip baktılar😊
elaweannesi [silindi] normalde de gerekiyor Yani dimi ilk bebek bu depend konusunda pek bilgisizim de sezeryan için tek değil yani alırım o wakit marka falan fark etmez heralde geçen ebebek de gördüm ordan alırım olmadı kaç tane alsam yeter sizce
[silindi] elaweannesi aynen hasta bezine göre gayet kullanışlı içinde 9 tane vardı aldığımda yetti arttı bile sonra normal pede geçmiştim. Markası zaten depend diğer markaların bedenini bilmiyorum.
Poyrazin_annesi Bence depend xl alınmalı zten depend kendını cok saran bısey 40 kılo bırı bıle gıyse belınden düşmez
hamisanne_63 Poyrazin_annesi degil mi ya bence de ben xl alayım rahat olurum zaten lastikli bişey düşecek degil ya yürürken faln 🤷🏼♀️