27 kasım günü rutin kontrol için doktoruma gittim tam 32 haftamdaydım tansiyon sorunum gebelik şekerim ilk doğumumun da erken doğum olması nedenyle sıkı takipteydim muayenem sorunsuz geçti tansiyonum bakıldığında 15-9 seviyesinde çıkınca doktorum idrar kan tahlilleri istedi zaten yaklaşık her muayenede ister ama bi sorun çıkmazdı bu kez çıktı ve acil yatışa alındım günler boyunca sürekli gözetim altındaydım serumlar idrar tahlilleri ciğer geliştiriciler stres…. tam düzeldi derken hastaneden çıkacakken son usg kontrolünde bebeğin suyunun bitmesi ve kordon yaşlanmasından bebek gelişemeyecek dediler hem detaylı usg hem doktorumun kendi usg sinde aynı sorun gözükünce 32+5 acil sezeryana alındım oğlum 1500 gram 39 cm doğdu 32 gün küvez yolu bekledik 2 kg olunca sonunda kavuştuk çok şükür şimdi yanımda benim hikayem de burda son buldu ama bu uygulamadan çıkmayı düşünmüyorum 😊