2.5 sene önce sezeryan oldum şimdi yine hamileyim ayni yerden kesilme korkusu var ama doğumumda hiç bişey anlamadım belden uyusmali oldum sonrasında da ilk gününden ayağa kalktım çok şukur inş ikinci de öyle olur Dr umdan çok memnunum iz de çok belli değil kimisinin evet çok belli boydan boya kesik izi olanlar var Allah korusun iç çamaşırımin altında kalıyor izim Dr onu bile hesaba katmis sağolsun 😊