Suheyka Mrb herkese ben 23 haftalik hamileyim bebek sürekli sol tarafıma baskı yapıyor normal mi çok agrım oluyor
saadetblt Suheyka bende 24 haftalık hamileyim karın agrısı olmuyor ama bacak ve bel agrısı öldürüyor beni
Leylasiva21 Suheyka Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 20 haftalik olduk kizimla sürekli sirt ve kasik ağrısı var her gittiğimde bisi yok diyo
Meryemturaa Suheyka o agrılarınızı cok arıcaksınız arkadaslar gozunuzu korkutmak ıstemem ama 35 haftalıgım gece nereye donersem orası agrıyor uyuyamıyorum o haftalardakı agrılarda neymıs dıyorum bel kalca bacak karın kasık sırasıyla hepsı agrıyor😂
Suheyka Ilk gebeliğin biraz tedirgin oluyom eşim doktora gidelim diyor ama doktor napcak ki geceleri uyumayı özledim