Bende 36+6 olucam bu gece bu gün gittim 2800 dedi kilosuna erken doğum riski var diye diye bu güne geldik bakalım hayırlısıyla 18 ocağa gün verdi sezeryan için normal istiyorum dedim ama devlet hastanesi olduğu için kabul etmedi ne gerek var dedi önceki doğumum sezeryan olduğu için