Damlada91 Ama jodid iyot ilacı değil sadece potasyum iyodür yani Troid ilacı bir yandan da yani düşük Troid için yani hipotroidi için bence böyle olmasa bize neden troid ilacı yazılsın ki… Benim de serbest T4 0′86 , T3ümde 2,93 , Tsh 1,66 doktorum bana doğumla ilgili bir sıkıntı olmadığını belirtmişti .