Ay akşam yemeği hazırlarken arkadan haberleri dinliyordum. Adana’da 5 aylık hamile bir kadının kanaması olmuş ve sonda düşük yapmış. Bebeği kefene sarıp sonda plastik bir kılıfa koyup babaya vermişler. Gömmek için arabada giderken bebek ağlıyor, adam bakıyor bebek yaşıyor. Yoğun bakıma almışlar.
Bu nasıl olabilir ya. Kafayı yicem, resmen kendime gelemedim.
Bide bugün burada 40+2’de kalbi duran ve melek olan bebiş paylaşımı vardı 🥺🥺
Gün geçtikçe daha korkuyorum birşey olacak diye 😔