20 haftalık hamileyim.3 gündür uykular kesik kesik.Sola yatamıyorum yattığım zaman sancı başlıyor sol tarafımda nasıl tarif etsem sanki sol tarafıma bir ağırlık biniyor.Acaba bu benek toplanması mı bir de tam kuyruk sokumum ve bacaklarım çok ağrıyor.Kızlar bunlar normal mi çocuğum iyidir inşallah.Rabbim hepimize sağlıklı sıhhatli evlatlar versin.