Petunya1234 ben suan 14+3 um dun kullanmayi biraktim baya faydasini gordum geceleri yatarken 2 tane iciyordum. Sadece sabahlari bulanti ve kusmam oluyordu. Ilaci kullanmaya basladiktan sonra kusmam %70 gecti fakat bazi sabahlar ilac ictigim halde kustugumda oldu ama genel olarak memnundum