Hasanbbek benimde ilacımın yarın 9. Günü 5. Ocakta 10. Gün zaten 6 Ocak adet günüm inşallah bu duyguyu bana da yaşatır 🤲🏻🥰 bende artık negatif görmekten yine adet olacam kafasındayım hani gebelik var mı yok mu kaygısı yok artık . İnşallah herşey güzel olur ikimiz için 🤲🏻