18 hafta 1 günlük hamileyim.Bugün bi anda ağzımın içinde saydam baloncuk oluştu normal aft gibi beyaz değildi.Bildiğiniz içi saydamdı.Daha sonra ise fotoğrafını falan çekmeye çalışırken patladı.İnternetten arattım penfigus falan yazdı ve korktum arkadaşlar .Hamilelikte sizde de böyle şeyler çıktı mı ? Evham yapıyorum sanki biraz ama tedirginim :(